Rękawy dzwony to trend sezonu!

7/31/2017



Szerokie rękawy zaczęły robić furorę już w tamtym roku. W tym sezonie nic się nie zmieniło, nadal wywołują ogromne wrażenie!  Wbrew pozorom, to bardzo łatwy do wystylizowania trend. Taki rękaw wygląda mega kobieco i pasuje praktycznie do wszystkiego. Wystarczy pamiętać, aby zrównoważyć sylwetkę bardziej przylegającym dołem (chyba że jesteś baardzo szczupła). Latem rękawy dzwony możemy nosić do szortów i krótkich spódnic, lub ołówkowych spódnic.
Jedno jest pewne, zawsze dodadzą uroku  i charakteru! Nosicie?

Top - SheIn (size M) || Shorts - Second hand + diy || Shoes - Zara || Bag - Second hand || Belt - Reserved || Sunglasses - Aliexpress















Może Ci się spodobać

15 komentarzy

  1. Super bluzką bardzo lubię ten trend z szerokimi rekawaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu bluzki!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały zestaw bardzo mi się podoba;) wyglądasz po prostu pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie one najlpuej wyglądają przy sukienkach :) W takiej wersji często je noszę i akurat mi się podobają :)
    poooozytywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega stylizacja! Jestem nią zachwycona, dosłownie! BUTY BLUZKA I OKULARY - MEGA
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka i buty przepiękne! Jestem tutaj pierwszy raz i zostaję na dłużej:*pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja. Jedynie buty mi się zbytnio nie podobają, ale to już kwestia gustu o którym się nie dyskutuje :).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka serio jest świetna!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/07/july-photo-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie uwielbiam takie szerokie rękawy! buty i pasek świetnie uzupełniają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka meega, stare trendy wracają w łaski :)

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U innych kobiet takie bluzki wyglądają obłędnie, niestety obawiam się, że do mojej sylwetki nie podpasują. Zauważyłam, że to co modne ostatnio mi nie pasuje, a szkoda :(
    zapraszam: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam w szafie żadnej bluzki o takim kroju

    OdpowiedzUsuń
  14. Super seksowna, kobieca stylizacja, boskie nogi!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy