Cool kids never die

2/06/2016



Coś dla miłośników luźnych zestawów. Elegancji tu nie znajdziemy- no chyba że przyczepimy się do koszuli połączonej ze swetrem. Klimat rodem z lat 80/90, to jest coś, w czym  kocham się przez całe życie. Od dziecka byłam zafascynowana Dirty Dancing i Grease, marzyłam aby ubierać się  jak z tamtej epoki. Te filmy mam na DVD i znam na pamięć. :) To coś, co zawsze przywołuje u mnie uśmiech!











Shirt- New Look (second hand) || sweater- Gina Tricot (second hand) || Pants- Zara (outlet) || Jacket- Levis (second hand) || Backpack- Vintage || Boots- New Yorker || Beanie- H&M




Może Ci się spodobać

30 komentarzy

  1. Omg. Ale swietna oldschoolowa styloweczka! :)
    Swietny zestaw! ;)
    Milego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo i na luzie, takie stylizacje najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygądasz super,uwielbiam takie luzackie looki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!! ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!
    Miks grunge'u i młodzieżowego luzu zawsze w moim odczuciu wypada super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja , wyglądasz ekstra <3!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna :D Uwielbiam takie stylizacje, zwłaszcza jeansowe kurtki, czapy i plecaki ;) Zazdroszczę ludziom, którzy żyli w tych cudownych kolorowych czasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezbłędnie! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka! Kurtka jeansowa jest prześwietna!
    Też uwielbiam te filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie! pasuje ci taki styl <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę jesteś osobą, która pokazuje, że żeby wglądać super nie trzeba wydawać kilkaset zł za 3 rzeczy. :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, kurtka chyba kosztowała 4zł, sweter mi się dostał przy okazji pracy w lumpeksie :D Nawet te spodnie z Zary kosztowały tylko 30 zł, a czapka 5 :D:D

      Usuń
  11. Przepiękna stylizacja i w dodatku pewnie bardzo tania !
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bomba *,*
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja kocham jeansowe kurtki! W zdjęciach i całej stylizacji jestem zakochana! Zdecydowanie zostaje na dłużej!♥
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest rewelacyjna!!

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie! świetna kurtka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! Wiosną z conversami będzie mega wyglądać:) + świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty i katanka są genialne!:)
    Suuper stylizacja!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja faktycznie luźna, ale świetna! Ilość rzeczy z secondhandów mnie powaliła, zwłaszcza, że część to takie perełki! Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu mnie ciągle jest prawie wszystko z lumpeksu ;D

      Usuń
  20. Łobuziarrrrra :D
    super całość !
    jak najbardziej moje klimaty !

    udanej niedzieli kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolczyk w nosie :) Całość świetna !

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny klimat zdjęć, czadowa kurtka !! Niezłe wyczucie stylu <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! pasuje Ci taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja i prześliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy