Internetowe lumpeksy warte uwagi

2/12/2016





Internetowe lumpeksy-  to o nich będę dzisiaj mówić. Przez długi czas uważałam tego typu sklepy, za niewarte uwagi. Ciuchy drogie, a do tego jeszcze trzeba zapłacić za wysyłkę... Przymierzyć się nie da, zwracać się nie opłaca (o ile to w ogóle możliwe). W sklepach stacjonarnych nawet w dzień przeceny można wyszukać coś fajnego, a online 'za 1 zł' raczej nic znajdziemy. Jednak wystarczy trochę poszperać, aby znaleźć sklepy, w których warto  zamawiać. Dlaczego?





1. NIE RUSZASZ SIĘ Z DOMU
Dużo z Was nie lubi chodzić do lumpeksów. Może to jakiś uraz, może wstręt do brudnych rzeczy. A może po prostu brak dobrych sklepów w okolicy? W lumpeksach online ubrania już są uprane i uprasowane. Paczki często przychodzą zapakowane niczym prezenty! Dla tych, którzy z jakiegoś powodu wstydzą się chodzić do szmateksów, internetowe zakupy gwarantują anonimowość. Osobom, które nie lubią skupisk ludzi, najbardziej spodoba się ich brak. Tylko Ty i Twój komputer.


2. SECOND HAND EXPRESS
Asortyment sklepów online jest  mniejszy niż tych stacjonarnych. Rzeczy są wyselekcjonowane i opisane. Nie musisz trzeba przeszukiwać setek wieszaków, wystarczy przejrzeć kilka stron. Od razu widzisz, czy coś Ci się podoba, i czy jest w Twoim rozmiarze. Nie musisz szukać dziur, czy zabrudzeń- ktoś już zrobił to za Ciebie.

3. PRECZ Z KICHANIEM
Uczulenie na kurz i roztocza? Znam to. Nie powstrzymuje mnie to przed buszowaniem wśród używanych ciuchów. Ba, nawet kiedyś pracowałam w lumpeksie. Faktem jest jednak, że w internecie kurzu nie ma. Nie musisz już zaopatrywać się w chusteczki higieniczne!

4. HAJS SIĘ MUSI ZGADZAĆ
Wbrew pozorom, nie wszystkie lumpeksy online są drogie. Ostatnio natknęłam się na takie, w których ceny są naprawdę dobre. W tych droższych też czasami opłaca się coś kupić, bo towar i tak jest tańszy niż w sklepie (zazwyczaj).

Gdzie w takim razie zaglądać? Mam kilka propozycji.

Zacznę od tych droższych lumpeksów, w których jest dużo towaru, w różnych rozmiarach.

1. MISH MASH to jeden z najbardziej znanych internetowych lumpeksów. Znajdziemy tam rzeczy damskie, męskie i dziecięce. Nie ma tu brzydkich ubrań- wszystko jest modne i wpasowujące się w różne style. Dostawy są trzy razy w tygodniu: we wtorek, czwartek i niedzielę. Jedno muszę przyznać- rzeczy bardzo szybko się rozchodzą. 

2.Stylownia Lumpeks stacjonarny, prowadzący też sprzedaż wysyłkową na Facebooku. Jestem wielką fanką tej strony! W każdej dostawie znajduję kilka rzeczy, które chciałabym kupić. Na Facebooku umieszczone są informacje o dostawach oraz  zdjęcia i ceny ubrań. 

3.Unikat-shop to sklep, w którym znajdziemy modne rzeczy dla kobiet i mężczyzn. Nowe dostawy  są w czwartki i niedziele. Towar mocno wyselekcjonowany, więc ciężko nie zawiesić na czymś oka.

4.BAZAR to miejsce w którym znajdziemy ubrania z  pierwszej i drugiej ręki. Przeglądając ofertę, nazwałabym go raczej outletem, ale za to jakim! Marki sprzedawane na BAZAR to głównie COS, CHEAP MODNADY, MONKI i WEEKDAY. W jakim innym miejscu znajdziemy tak szeroką ofertę nowych jeansów od Cheap Monday po 60 zł?

Teraz czas na tańsze miejsca, w których też można  się nieźle obkupić.

1.Ciucholandia Tutaj nasz portfel nie ucierpi, bo ceny kończą się na 20 zł. Pokazywałam kilka rzeczy z tej strony, wszystkie były w świetnym stanie. Dostawy są w środy i piątki. Strona zarezerwowana dla Pań. :)


2.Ciuchtesy to kolejny Facebookowy lumpeks. Tanio, ładnie i przyjemnie. Obecnie na stronie jest mega wyprzedaż, rzeczy chodzą po kilka złotych.


3.Baazaar Wybór rzeczy szeroki, a ceny od niskich po średnie. Duużo pięknych i modnych ubrań dla kobiet, mężczyzn i ich pociech!   Dostawy w poniedziałki, środy i piątki.

4.
Loo to chyba pierwszy internetowy lumpeks, jaki znalazłam kilka lat temu. Jak widać sklep dalej działa i ma się dobrze. Na stronie sprzedawane są ubrania damskie, męskie i dziecięce.



Można by tak wymieniać i wymieniać. Takich sklepów są setki, a to tylko cząstka z nich. Znasz jakieś warte uwagi internetowe second handy? Jeśli tak, to daj znać!

Może Ci się spodobać

29 komentarzy

  1. Znam większość, a w niektórych kupuję bardzo często i muszę przyznać, że nie dość że tanio to obsługa klienta jest na wyższym poziomie niż w niektórych internetowych sieciówkach. Świetny i przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieją internetowe lumpeksy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nic nie zamawiałam z takich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stacjonarne lumpeksy uwielbiam, więc może i do tych online również się przekonam.
    Super post! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, wow :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, poprzeglądałam ich strony, i nawet już dwie rzeczy wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znałam tylko dwa z nich, z opcji droższych. Ale te fejsbukowe zaczęłam obserwować i dwa z tych tańszych całkiem niezłe na pierwszy rzut oka ;) Chociaż i tak wolę stacjonarne lumpy :D Szczególnie kiedy na mishmash kiedyś jeszcze na-wieszaku, coś sobie upatrzyłam i było takie przeciążenie serwera, że nie miałam żadnych szans :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od czasu do czasu lubię wejść do większego second handu gdy jestem we Wrocławiu, ponieważ w moim mieście nie ma fajnych lumpów :P Ale w sumie warto zajrzeć do second handu online w wolnym czasie. (Nawet nie wiedziałam że są one nawet przez internet ;o )
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka kojarzę, ale niektórych nie, więc chętnie zaraz przejrzę:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam o istnieniu takich internetowych lumpeksów. Muszę zajrzeć na te stronki. :)
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam!
    http://fashionrunnerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam lumpy! Nie dość, że można znaleźć tanie rzeczy to jeszcze bardzo oryginalne lub markowe :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa z tymi internetowymi lumpeksami!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=11933469
    zapraszam do mojego lumpeksu :)

    ceny od 1 zł :)
    sh.xanthina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zajrzę na polecane sklepy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świtny post !;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama jestem zwolenniczką second handu stacjonarnego, natomiast mam pewne obawy za do zakupów internetowych w takich sklepach. Czy ktoś już może z Was kupował przez tę formę ?
    Zapraszam do mnie :) http://ladyscharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam ze Stylowni, Ciuchtesy i z Ciucholandii. Polecam z czystym sumieniem :)

      Usuń
  17. Kurczę szczerze przyznam, że internetowych lumpeksów jeszcze nigdy nie korzystałam, aczkolwiek te stacjonarne uwielbiam odwiedzać- moglabym tam buszować godzinami, bo mam sprawdzone i zawsze coś fajnego tam wynajdę :) hehe
    niektorzy się zrażają, bo może nie potrafią szukać, nie wiedzą czego, albo po prostu ich lumpeksy nie są godne uwagi, bo nie oszukujemy się, są lumpeksy i lumpeksy....

    Kochana i jak tam przyszla już ta Twoja sukienka wiązana przy dekolcie ? :D
    lud się domaga, by ją zobaczyć :D hihihihi

    milego dnia :)
    Daria

    odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka przyszła pod koniec tamtego tygodnia. :D Jest super, niedługo będzie na blogu :)

      Usuń
  18. Ja kocham kupowac ciuszki w lumpeksach. Najlepsza rzecz na świecie. Marcin

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdawałam sobie sprawy, że coś takiego istnieje:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny wpis, nie wiedziałam o niektórych lumpkach :)
    Ja odwiedzam najczęściej ten internetowy second hand http://gabciuch.pl/ mam od nich najwięcej markowych rzeczy :) głównie Hollister, Forever21 i GAP :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lumpeks online to doskonała opcja dla osób, które chcą znaleźć ładne ciuszki bez wychodzenia z domu, a ponadto wszystko jest w nich podane jak na tacy, nie trzeba liczyć na szczęście, jak podczas przeszukiwania kosza w lumpeksie stacjonarnym. Wiele osób boi się zakupów w małych sklepach internetowych, zupełnie niepotrzebnie, ponieważ właśnie one stają na głowie, żeby klienci byli zadowoleni;-)
    Zapraszamy do naszego second handu online:D https://ekstraciuszek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupuję często na www.damoda.pl :) i polecam ten sklepik bo chyba mało kto o nim wie :) fajny artykuł pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Często kupuję w https://sklepbonito.pl/. Markowe, modne ubrania dla kobiet i dzieci. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej podoba się to, że można płacić PayPalem https://www.cashbill.pl/platnosci/paypal a to jest mega wygodne. Jednak bezpieczeństwo płatności jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy