Rock'n'Sweater

2/16/2016




Dziś na blogu jeden z moich ulubionych swetrów.
 Znalazłam go w Siedleckim lumpeksie, jakoś po południu, na 'wszystko po 1 zł'.  Nie mogłam uwierzyć, że nikt go nie chciał. Przecież to jeden z popularniejszych ostatnio modeli! Na dodatek w małym rozmiarze (8)... Chyba na mnie czekał, bo od dawna polowałam na coś w tym stylu.. Może nie z dodatkiem żółtego, ale szczerze mówiąc, przez to spodobał mi się jeszcze bardziej. Wszędzie były tylko czarno-białe, albo biało-czarne. Takiego zestawienia nie spotkałam nigdzie. :)


Sweater- Next (second hand) || Jeans- Topshop (second hand) || Jacket- Levis (second hand) || Boots- Arian (second hand) || Backpack- vintage || Sunglasses- second hand















Może Ci się spodobać

20 komentarzy

  1. taki genialny sweter za złotówkę?

    no nie, przeprowadzam się do Siedlec :D znajdź mi tam jakiś karton ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogłam uwierzyć! Mogę Cię ugościć u siebie ;D

      Usuń
  2. sweterek przepiękny, pozazdrościć takiego łupu !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek :O
    I poznaję okolice :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dziwne, że nikt go nie wziął. Chociaż ja też ostatnio znalazłam piękną bluzeczkę na wyprzedaży 15zł/kg
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look! Sweter mega!

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Za 1zł taki sweter!? jest genialny! Ty to masz szczęście i oczywiście "oko" do takich łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój sweter!! Za to wlaśnie tak kocham sh ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look i piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny sweter, wlasnie przypomnialas mi ze mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy , tu też można znaleźć fajne ubrania, tanio i można kupić pojedynczo, popatrzcie na linki

    https://www.vinted.pl/members/588507-super-glamourka/ubrania

    http://www.gumtree.pl/u-oferty-sprzedazy/sara/v1u105492510p1

    https://www.facebook.com/people/Sprzeda%C5%BC-Ubra%C5%84-Tanio/100011330862845

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sweter <3
    Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty farciaro, zawsze coś ciekawego wynajdziesz !! Sweterek jest świetny, fajna stylizacja, bardzo podobają mi się również spodnie oraz kurtka ❤️‍

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ładny sweter, ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look! Fajny sweterek, chociaż ja nie przepadam za dekoltem w szpic, ale Tobie w nim bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście te sweterki są hitowe, aż trudno uwierzyć, że wszyscy przechodzili obok niego obojętnie :O najwidoczniej mial być wlasnie Twoj ! :) :)
    fajny jest ten żółty akcetn - podoba mi się :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to ten sweter ma mega fajnie wycięty dekold :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy sweterek, takiego jeszcze nie widziałam . Ten żółty kolor dodaje mu uroku... ;) Ja ostatnio dorwałam popielaty sweterek na zameczek , ciężko powiedziec jak się prezentuje, bo na razie moje ciuchy przytłacza duży brzuch ;) Pozdrawiam www.tani-ciuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdobycz! Stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy