Sticky sticker

2/09/2016



Top- KLIK || Jeans- Zara || Coat- Only || Sneakers-  Asics || Bag- Topshop (second hand) || Sunglasses- second hand

I znów na luzie. Znowu spodnie, na których widok moja babcia dostaje szału. "Jesteś już starszą panią! Poważną i elegancką! Nie możesz nosić takich rzeczy. Weź ty chociaż utnij te dziury z tyłu. (Spodnie mają na końcach nogawek  z tyłu, dwie spore dziury, ale podwinęłam je.) A jak chcesz to ci pozaszywam. " - takie usłyszałam komentarze na ich temat. Ja starszą elegancką panią? Mam 21 lat! (Jeszcze :D) Kiedy mam nosić porwane spodnie jak nie teraz? 
Uwielbiam takie luźne, potargane jeansy- są dla mnie jak dres. W dresie chodzić nie lubię, a to świetna alternatywa. Są równie wygodne, ale mniej sportowe, a bardziej rock'and'rollowe.
 I to jest to, co tygryski lubią najbardziej. :)





















Może Ci się spodobać

27 komentarzy

  1. Mnie coś w ogóle tego typu spodnie nie kręcą :)
    Świetny masz płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam, masz bardziej elegancki i klasyczny styl. Ja lubię poszaleć ;D

      Usuń
  2. śliczny płaszczyk i spodnie! uwielbiam ten motyw spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz, jeansy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz , super stylówka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Babci warto słuchać, ale nie w kwestii ubioru ;P
    Te spodnie są super i powinnaś je nosić często, bo wyglądasz w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każda babcia dostaje zawału na widok takich spodni xd Ja też na początku byłam sceptycznie do nich nastawiona, aczkolwiek zaczęły mi się podobać te z pojedynczym cienkim przecięciem.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się podoba w tej stylizacji :D wyglądasz świetnie, uwielbiam taki styl <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne spodnie !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/13-tysiecy-wyswietlen-i-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. super look.
    lubię takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stylowka! Ten płaszcz i jeansy sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny płaszczyk :)

    http://miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie tylko twoja babcia tak reaguje na takie rzeczy :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mega fajne spodnie i świetny blog! Jestem tu chyba po raz pierwszy, ale z pewnością będę częściej zaglądać! :)

    Zapraszam Cię w wolnej chwili na mój nowy post z pomysłem na spędzenie ferii zimowych w egzotycznych miejscach, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, ciekawe miejsca:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/02/exotic-holidays.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam w sklepie te spodnie, to pomyślałam "Jezu, jakie brzydactwo". A od kilku dni żałuję, że je tak niesprawiedliwie potraktowałam. Są świetne. I coraz bardziej zastanawiam się, czy nie przygarnąć ich do swojej szafy. Pozdrawiam :) K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie spodnie i jeszcze raz spodnie! Są mega!!!! Fajnie, że trafiłam na Twojego bloga .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja !

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej, nádherný kabátik! Tá farba ti veľmi pristane <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  18. Te naszywki na spodniach są po prostu rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie te spodnie są świetne, ja po prostu muszę je mieć! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ta stylizacja <3
    spodnie są przepiękne, też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. obłędne są te spodnie ! naszywki bardzo mi się podobają, zresztą to chyba jakiś nowy trend :P płaszczyk też cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy